Saturday 18 May 2013

Selamat Hari Emak

Assalamualaikum

aku dan emak aku yang paling penyayang dan tercomel di dunia

kalau emak cakap "NO" , bagi aku akan "NO" jugak . tak boleh nak membantah . even jodoh aku pun kalau emak kata emak tak suka aku akan ikut cakap mak aku . tak kisah la macam mana aku sayang dekat lelaki tu sekalipun . yang jaga kau daripada kecik emak kau bukan lelaki yang kau nak kahwin tu . fikir . biarlah orang nak kata aku anak manja emak ke apa . kenapa ? kau anak manja kucing ke ? heh . kalau kau tak boleh nak buat baik dengan orang lain , buat baiklah dengan emak dan juga ayah kau .

emak ,
terima kasih atas kasih sayang ,
terima kasih atas bergelen-gelen susu badan yang emak berikan ,
terima kasih atas segala ilmu yang mak tunjukkan ,
terima kasih atas segala penat lelah untuk membesarkan kami ,
terima kasih atas perlindungan ,
terima kasih atas pujukan , 
terima kasih kerana melahirkan .

husna cepat cepat ! menaip dengan pantas pantas pantas *sigh* then jumpa abg :) miera , mekasih dah bawak aku pusing schl sampai lenjun bju dengan peluh . seyes mmg basah =3 abg thanks :* ubat ? pun boley ~ terharu . habis caring arr tuh . bhahahaaha ! kay abaikan ! sambung cite pasal abang . adek lupa lah nak kasi gelang tuh . sedeyhnye . dah la susah nak jumpa . taperlah . simpan je lah dulu . kalo ade mase nnt adek kasi lah laen kali . kejap je pun dating . eyh dating ? ngeee ~ hmm jumpa pun sebab neam lah dlu tegur aq sengih2 , grrrr . btw thanks to you lahh neam . kalau tak sebab kau taderlah aku jumpa abg *gatai*

lina hazwani ! awak awak ~ awak marahkan saye ea ? saye ta sempat nak wish lah birthday kat awak . hmm sorry late :) senyum la skit . bhahahaha ! mepek dah . happy birthday lina :) nnt ade mase kte gayut . nah kiss sbagai hadiah :* heee :) haaa ! untuk syahidatul fatimah an-nur bt mohd. izzul azri dan alia husna bt roslan . happy birthday korang . mmmuahhh mmmuahhh XD rindu siottt kat korang . oppsss . *bahasa biar sopan* okiess ~ hoiii rindu lah . jauh nye kte smua en . tak macam dulu dah *air mata bertakung* OMG -,- cari tisu cari tisu . hmmmm . aq rindu mags11 . rindu sngt . knape kte smua jadi macam nih . salah aq ? maaflah kalo aq yg tak pandai nak jage ukhwah kte . tapi antare kte smua mcm ade gap . life korang n life aq macam tak same . aq rase tak bole nak join lah . tapi aq still sayang korang tetap macam dlu . *percayalah*  aq tak lupa tau semua kenangan nakal yg pernah kte bwt . korang lupa ade gak yg kena sembelih ni . tapi aq harap kte smua bole brjaye . aq mohon korang jage dri . untuk mags11 jangan membutakan diri sbb cinta seorang lelaki okayy ? i'm begging you dear . please . just remember life breaks us all , but in the end , we're stronger in the broken place ... may Allah bless us ^^ #copyright reserved .



No comments:

Post a Comment