Wednesday 5 June 2013

yayang si leen sepet :*



yehuuuu yehuuuu XD haha ! cer tengok blog nih . design baru kan ? nak tahu siapa punya kerja ? budak atas nih laa punya keje =) yu , ai like it . simple . nice . thanks yayang . amik tuh purple jadi blog aku . kesian dia penat main dengan kod2 . kan leen ? bhahaha . tuh sebab aku tak suka nak tuka2 blog nih . nnt hancur aku kerjakan -,- nak buat blog nih kena rajin blaja tutorial . aku ? dah la pemalas . hehe . lepas spm eyh aku belajar banyak skit pasal blog *berangan lebih* btw thank youuuu yayang . nah setepekk :* love you . ahakzss ! actually leen nih kawan aku dari zaman berhingus sampai skrang :)) miss yu lah . winduuu winduuu sngt lah . tetiba tringat knangan masa schl rendah XD lama tak jumpa . lama tak lepak . kalo jumpa n kalo lepak pun dah macam tade mulut je -,- maluuu konon . haha ! thanks yayang .

blog berwajah baru . maka . buka buku baru . tutup buku lama . entry tahun lepas smua aku dah delete . itu kenangan . kenangan yang mematangkan . biarkan dia berlalu . yang penting masa sekarang . jangan nak sia-siakan lagi . bila Allah dah detikkan hati untuk berubah jadi lebih baik , berubahlah . bila nak berubah jangan buka aib lama kita dekat orang lain . Allah tak suka .  mulai sekarang aku cuba berubah . slow-slow . insyaallah



No comments:

Post a Comment