Monday 12 August 2013

Real War Begin


my heartbeat . my everything :')

first raya at hometown . pink -,-

MeLoveHer . Siblings :*
                        
mereka ni nakal and ganas gila okayy

kekonon jejalan beraya =P hometown

heyy yaww comel , cantik , hensem :D harini dah khamis . sedar tak sedar nak atau tak nak esok dah kena balik schl . Beruntunglah mereka yang masih cuti sampai ahad tu . Erghh jeles dibuatnya . Homework macam mana ? Kalau korang tanya aku , memang jawapannya banyak lagi tak siap . Aku tahu ada lagi manusia yang tak sentuh homework dia sebab pergi beraya n bercuti sakan . Kan kan kan ? =P Now 4:20a.m . Aku tak tido pun sebab buat fizik tadi then maen twitter n fb =3 Tak sedar diri lagi aku ni nak SPM . Btw thanks Zamil sebab teman aku and thanks jugak dekat isteri dia sebab memahami *okayy tayah faham ayat ni* Bhahaha ! Sengal punya Zamil =P Cerita raya macam mana ? Gempak eyh ? Aku jujur cakap raya taun ni paling tak best sebab sepupu sepapat dekat Shah Alam tak balik . Selalunya mereka yang selalu buat rumah opah macam nak roboh . Hahaha ! Tapi sebab mereka tak raya Perak so rasa sunyi lah . Tapi raya tetap disambut dengan keluarga terchenta :'D

Nak cerita dekat sini masa aku pegi berjalan raya dengan keluarga , ada sorang mak cik ni melambung-lambung dia puji aku . Itu laa kali pertama aku jumpa manusia yang kuat memuji macam tu . Tapi nampak sangat ikhlas muka mak cik tu . Baik . Wajahnya polos *tayah nak ayat novel sangat* Bhahaha ! Aku pun tak faham kenapa . Kalau ye pun aku "sangat comel" tayah laa nak pepuji banyak kali . Aku bukannya pekak =3 Tapi dia puji aku tu sesambil duk bersembang dgn mak aku . So aku pun diam je laa sebab aku tak kenal pun mak cik tu sebenarnya =="

mak cik : comelnya awak
aku : *senyum*
mak cik : cantiklah *tengok aku mcm nak tembus*
aku : *senyum*
mak cik : bagusnya pakai stoking , tutup aurat *pegang2 kaki aku*
aku : tak geli eyh pegang stoking aku *dalam hati*
mak cik : dah laa anak ustaz , sekolah agama . baiklah awak  ni
aku : *senyum*
mak cik : comel lah awak ni . cantik . putih *pegang dagu aku pulak*
aku : *senyum*

Kau pernah jumpa manusia macam ni ? Aku pikir sebab dia tak ada anak perempuan rasanya . Sebab masa dia datang beraya tu dengan dua orang anak lelaki dia je . Lebih kurang sebaya aku rasenye umur budak laki tu . Masa ni dekat rumah ayah sedara aku . Aku pun baru tahu mak cik tu sepupu ayah aku ==" Then dia ajak pegi beraya dekat rumah dia pulak . Kaya . Boleh tahan tahap kebesaran rumah mak cik tu . Hahaha ! Masa tu dah kurang dengar dia bercakap sebab sibuk sediakan makanan untuk kita orang . Hmm itu je laa cerita raya yang aku nak storry :D

masa sesibuk search bahan untuk hw aku pun ternampak laa benda ni . Terkejut juga aku jadual SPM dah keluar o_O"

Nampak tu SPM dah dekat sangatlah maknanya =3

spm victim . nampak cermin tu kotor . muka bajet =3

Ini kenangan naik pentas untuk kali kedua di bumi SMKA

Aku nak naik pentas buat kali ketiga . Nak Nak Nak :'D

PMR is a history . Now let start a war for SPM

Mungkin lepas ni aku akan lama tak update blog sebab sibuk dengan percubaan SPM then terus gegila nak struggle untuk SPM pulak , aku yakin yang aku tade masa dah dekat blog ni *ecewwaahhh* beria ! Korang doakan aku eyh ? Seriously nak result gempak untuk trial ni walaupun aku tahu yg aku tak study banyak cuti ni . Just buat hw sikit =3 Tapi dekat sekolah aku rajin kowt . Hahaha ! Macam tipu je ni . Sebab aku kuat jugak tido dekat sekolah >_<" pffttt ! All batch 96 do the best okayy . Kalo bole cipta rekod terbaik untuk PMR kenapa bukan untuk SPM pulakkan ? :'D Aku tahu korang semua bijak pandai .

Eyh duk sokseksokseksosek ni lupaa pulakk aku tak lama lagi tarikh befday dua insan yang dah banyak habiskan masa untuk aku sepanjang tahun ni :') Sayang korang sangat xD Aku malas nak menjiwang lebih lebih ke apa dekat sini sebab aku dah tuleh bebanyak dalam kad yg aku kasi kat deme tu . Bhahaha ! So just simple words , Happy Birthday To Both Of You , May Allah Bless ^^

pic masa nak pergi beli hadiah untuk abg :*

Redstar 17 August

Qeyla 18 August



p/s : there are two writers on our shoulders . which one are we keeping busy ?





2 comments:

  1. Heyy! Walikum Salam.
    Very nice article. I read it start to end :)
    Healthy life need healthy Heart :)
    I would like to share you a good reading topic Atrial Fibrillation read it.

    Thanks

    ReplyDelete